Βελουτέ σούπα κολοκύθας με τζίντζερ, φινόκιο και γαρίδες

DSC_9921 OR
Υλικά για 4 άτομα:

  • 1 μικρή κολοκύθα
  • 3- μέτριες πατάτες
  • 1 μέτριο ξερό κρεμμύδι
  • 1 φινόκιο μικρό
  • 1 κομμάτι τζίντζερ (μισή ρίζα)
  • 100 γραμμάρια βούτυρο αγελάδας
  • 2 σκελίδες σκόρδο
  • αλάτι- φρέσκο πιπέρι
  • 1 σφηνάκι κονιάκ
Εκτέλεση:
Καθαρίζω και κόβω σε φέτες τη κολοκύθα τη τοποθετώ με λαδόκολλα σε ένα ταψί, πασπαλίζω με αλάτι, πιπέρι, καστανή ζάχαρη και ελαιόλαδο και τη βάζω σε προθερμασμένο φούρνο στους 190 βαθμούς με αέρα και ψήνω για περίπου 15-20 λεπτά. Βάζω ελαιόλαδο να κάψει σε μια κατσαρόλα, τόσο ώστε να καλύπτει ελαφρά τον πάτο της κατσαρόλας.
Καθαρίζω και κόβω τις πατάτες σε χοντρά καρέ( κύβους), καθαρίζω επίσης και κόβω και το ξερό κρεμμύδι σε φέτες, και το φινόκιο που το έχω πλύνει καλά εσωτερικά για να μην έχει χώματα. Τα ρίχνω όλα μαζί στην κατσαρόλα και τα σοτάρω, προσθέτω και τις δυο σκελίδες σκόρδο αφού τις έχω τσακίσει( τις σπάω πιέζοντας τες με την παλάμη μου, ή με την λάμα του μαχαιριού μου), προσθέτω και το τζίντζερ, αφού καθαρίσω τον φλοιό του. Ρίχνω  αλάτι-πιπέρι. Μόλις αρχίσουν να ροδίζουν τα σβήνω με το κονιάκ, αφήνω να εξατμιστεί το αλκοόλ, και μετά προσθέτω το νεράκι μου, τόσο ώστε να καλύπτει δυο δάχτυλα πιο πάνω από τα υλικά μου. Όταν είναι έτοιμη και η κολοκύθα μας , την προσθέτω και αυτή και σιγοβράζω για περίπου 15 λεπτά, μέχρι να μαλακώσουν καλά τα λαχανικά. Περνώ την σούπα στο πιμερ, και μετά την περνάμε από ένα σουρωτήρι για πιο ωραία ύφη. Ξαναβάζω την σούπα σε κατσαρόλα, προσθέτω το βούτυρο κρύο, το κονιάκ , και καρυκεύω με αλάτι και πιπέρι αν χρειάζεται.  Στο τέλος, αφού έχω σωτάρει 3 γαρίδες, τις βάζω πάνω στη σούπα.
Καλή σας επιτυχία και καλή απόλαυση!
Αθανάσιος Πλάκας, Αρχισυντάκτης και Ιδρυτής του «Σεφ στο Σπίτι».
 Info: www.chefstospiti.gr , email: info@chefstospiti.gr , Tel: 213 0244140

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...